دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

مطالب محبوب

دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

 بازی Industry Giant 2 از جمله بازیهای استراتژیکی است که در آنها به مدیریت یک سازمان می پردازیم و در اینجا مدیریت کارخانجات تولیدی در رده های مختلف ! در نقشه ی بازی شهرهای مختلف با نیازهای متفاوت و تقاضاهای گوناگون برای محصولات مختلفی وجود دارد. که شما تصمیم می گیرید ، به تولید کدام محصول بپردازید و در این راه باید از مراحل متفاوتی بگذرید. مثلا برای تولید Furniture (اساس چوبی منزل) ابتدا باید یک چوب بری در جنگل ها بزنید سپس این چوب را به کارخانه ی تولید الوار خود انتقال دهید، و سپس الوار را برای تولید Furniture به کارخانه ی تولید آن انتقال دهید و سپس محصول نهایی را به شهر مورد نظر حمل کنید و در فروشگاه خود بفروشید. این حمل و نقل ها هزینه بر است و اگر قیمت تمام شده بالا باشد در رقابت با رقبا شکست خواهید خورد. یکی دیگر از نکات جالب بازی تعیین ظرفیت تولید هر یک از این واحدها می باشد، که باید برای مثال ظرفیت تولید چوب بری را با میزان نیاز کارخانۀ الوار به چوب تنظیم کنیم و گرنه … با گذشت زمان محصولات جدیدی قابلیت تولید پیدا می کنند و این خود بسیار جذاب است.

حداقل سیستم مورد نیاز :                                                                                                                                             
OS: Windows 95 / 98 / ME / 2000 / XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: Intel Pentium 4 or comparable
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB Graphics Card
DirectX: Version 8.1
Hard Drive: 2 GB Available space

تصاویری از محیط بازی:                                                                                                                                                 

 

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


                                                                        DLCs and Updates

دانلود Update v20150902-BAT بازی



دانلود به صورت پارت های یک گیگابایتی :
دانلود پارت ۱ : Direct Link
دانلود پارت ۲ : Direct Link


Industry Giant 2 , بازي Industry Giant 2 , دانلود Industry Giant 2 , دانلود Industry Giant 2 از سرور هاي ايران, دانلود بازي Industry Giant 2 , دانلود بازي Industry Giant 2 با لينک مستقيم, دانلود بازي Industry Giant 2 براي کامپيوتر, دانلود بازی استراتژیک, دانلود رايگان بازي Industry Giant 2 , دانلود مستقيم Industry Giant 2 , دانلود نسخه Iso بازي Industry Giant 2 , دانلود نسخه RELOADED بازي Industry Giant 2 , دانلود کرک بازي Industry Giant 2 , کرک Industry Giant 2 ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.